Losy trzech gwiazd Manchesteru City

Losy trzech gwiazd Manchesteru City

Po dołączeniu Hålanda do Manchesteru City można powiedzieć, że jest to początek transformacji Premier League. Jeśli Manchester City i Liverpool są w pierwszej dwójce w Premier League, to Manchester City powinien być teraz dominującym graczem. Obecny sezon jeszcze się nie skończył, Manchester City strzelił 89 goli, więc w następnym sezonie wystąpi Haaland.

To przesądzone, że Håland dołączy, ale oficjalnie nie zostanie członkiem Manchesteru City do końca sezonu. Numer koszulki Håland powinien być w centrum uwagi. Znaczenie numeru koszulka piłkarskajest jeszcze ważniejsze. Manchester City nie wymyśli losowo numeru, gdy dołączy Håland, więc gracze, którzy teraz zajmują ważne numery, również mogą odejść z powodu przybycia Hålanda.

Nr 9-Jezu, Jezus jest obecnie najlepszym napastnikiem Manchesteru City i jest w stabilnej formie. Numer koszulki Hålanda w Dortmundzie to numer 9. Jako napastnik o doskonałych umiejętnościach zdobywania punktów, znaczenie numeru 9 jest oczywiste, więc jego pierwszym wyborem powinna być koszulka z numerem 9. Ale jeśli Manchester City chce podarować Hålandowi prezent powitalny, najprawdopodobniej Jezus odejdzie tego lata. Nr 7-Sterling, ma mniej okazji w tym sezonie, a Guardiola nie ufa już Sterlingowi i krążą pogłoski o odejściu Sterlinga, więc koszulki piłkarskie Manchester Cityz numerem 7 jest również opcją dla Håland. Nr 10- Grealish, z opłatą transferową w wysokości 100 milionów juanów, nie może grać na super ofensywnym poziomie, ale żaden klub nie jest w stanie zapłacić super wysokich opłat transferowych i rocznej pensji. Choć trudne, jest to również możliwe. Los trzech głównych gwiazd Manchesteru City jest w koszulce liczbowej, ale nie jest tak łatwo odejść. Jeśli te trzy numery nie nadają się do użytku, Håland nosi również numer 19 i 23 w reprezentacji Norwegii. Może Håland wybierze między tymi dwoma numerami na koszulkach.

Komentarze

Dodaj komentarz
do góry więcej wersja klasyczna
Wiadomości (utwórz nową)
Brak nieprzeczytanych wiadomości